Yeah...
Don't your worry...
I can do no harm...
I am a simple guy...
Can be your buddy...
Can close as family...
And i'll make sure, never be your enemy...
And if I became your enemy...
Please...
Coretan Pembukaan
Pages
Friday, November 23, 2012
What Happen?
23 November 2012
Seminggu Selepas Cuti Akhir Tahun
Pheh... Makin teruk, tidur lewat, apatah lagi bangun... Makan tunggang langgang... Muka bebulu... Kih3...
Best nyeeww... Tiap hari game... Tiap malam dota... Tiap jam depan PC... Melengkung badan...
Best nyeeww...
Smallville season 5 & 6 dah abis... Kebas leher nonton... Seosen 7underwear on the way...
Best nyewww....
Ya, best sangat... Lepas seminggu wat perkara yang sama... Naaa....
Mengencang sorang2... NNNAaaaa...
Seminggu Selepas Cuti Akhir Tahun
Pheh... Makin teruk, tidur lewat, apatah lagi bangun... Makan tunggang langgang... Muka bebulu... Kih3...
Best nyeeww... Tiap hari game... Tiap malam dota... Tiap jam depan PC... Melengkung badan...
Best nyeeww...
Smallville season 5 & 6 dah abis... Kebas leher nonton... Seosen 7
Best nyewww....
Ya, best sangat... Lepas seminggu wat perkara yang sama... Naaa....
Mengencang sorang2... NNNAaaaa...
Tuesday, November 6, 2012
Situasi Malam Paper Akhir
06 November 2012
Malam sebelum paper akhir Sem. 4
Ahahahai... Boring...
Tengok Korea best jugak nih...
Mudah-mudahan semua urusan dalam menjawab kertas exam dipermudahkan...
Mood belajar sangat rendah... Mana semangat yang selalu ada...
Ananaah...
Malam sebelum paper akhir Sem. 4
Ahahahai... Boring...
Tengok Korea best jugak nih...
Mudah-mudahan semua urusan dalam menjawab kertas exam dipermudahkan...
Mood belajar sangat rendah... Mana semangat yang selalu ada...
Ananaah...
Perfect Word For True .. .. ..?
What is it?
What is a perfect word for it, for a pure feeling between both of them (man and women)?
Try find it everywhere...
From poetry books to football book's...
Search in any ways...
From Google to Yahoo...
And what I get?
Nil...
What is a perfect word for it, for a pure feeling between both of them (man and women)?
Try find it everywhere...
From poetry books to football book's...
Search in any ways...
From Google to Yahoo...
And what I get?
Nil...
Wednesday, October 10, 2012
Perlu Kuasa Mu
Bila musibah datang kepada ku...
Aku mohon, jauhilah iya dari keluargaku...
Jauhilah iya dari kerabatku...
Jauhilah iya dari sayangku...
Jauhilah iya dari rakan sahabat taulanku...
Sungguh Engkau Maha Berkuasa...
Friday, October 5, 2012
Adui...
17 Sept - 05 Sept 2012
Selsema tahap gaban...
Batuk tahap meletop...
Kahak tahap hijau...
Deman besa jer...
Sakit wei... Apa nak jadi...
Selsema tahap gaban...
Batuk tahap meletop...
Kahak tahap hijau...
Deman besa jer...
Sakit wei... Apa nak jadi...
Yea, Best Nya SANGAT Sakit Time Assigment Nih~
Lepas jak pulang dari eksplorasi Maliau Basin, rakan-rakan sekelas rata-rata sakit sendi dan tidak kurang sakit demam, selsema dan batuk... Termasuk jugak lah sa...
Jangan jak lah malaria... Hee...
Yeaa, bila muafakat bertambah berkat, sampai sakit pun mau dikongsi sama2...
Sweat nyeee... Ptuih~!!!
Ngeee...
Thursday, October 4, 2012
Sa Dalam E.M.B
14 -16 Sept 2012
Sa Dalam Eksplorasi Maliau Basin
Indahnya hutan nih...
Sa n rakan sekelas saja jalan-jalan buat kajian...
Kajian Biodiversiti...
Ah... Malas mau crita, boleh rujuk dalam laporan SINI...
Subscribe to:
Posts (Atom)